Határtalanul

HATÁRTALANUL Pályázat

altalt

Irodalmi kincskeresés Erdélyben (2015)

Felvidéki magyar íróink, költőink nyomában (2016)

A Felvidék történelmi és természeti kincsei (2017)

Felvidéki bányavárosok és a Szepesség (2018)

Tanulmányi kirándulás 2018

Iskolánk 7. osztályos tanulói az idei tanévben is eljuthattak a Határtalanul pályázat keretében a természeti és történeti értékekben gazdag Felvidékre.

Nagy izgalommal vártuk ezt a kirándulást és sokat készültünk rá. A kirándulásunk témaköre a felvidéki bányavárosok és Szepesség. Látogatást tettünk az aranybányászatáról és az arany érméiről híres Körmöcbányán, majd a festői szépségű Besztercebányát is megnéztük.  Látogatást tettünk testvériskolánkban az ekecsi Arany János Alapiskolában, ahol megkoszorúztuk Arany János szobrát...

Bővebben...

Tanulmányi kirándulás 2017

Iskolánk hetedikes tanulói elkezdték a ráhangolódást a májusi Határtalanul kirándulásra. Vonattal Budapestre látogattunk április 27-én. Felkerestük a Magyarok Házát, ahol a Mi, magyarok című interaktív kiállítását tekintettük meg. Részt vettünk a Hadtörténeti Múzeum Lövészárkok világa című rendhagyó óráján is. Mindkét program érdekes és modern volt, diákjaink élményekkel, új ismeretekkel gazdagon tértek haza. A gyerekek az utazás alatt megismerkedhettek és összebarátkozhattak a koroncói iskola hetedikeseivel, akik útitársaink lesznek a felvidéki kirándulás során....

Tanulmányi kirándulás 2016

Tanulmányi kirándulás hetedikeseknek

A pályázat a „Felvidéki magyar íróink, költőink nyomában”címet kapta. A diákok számára tartalmas és érdekes tanulmányi út lesz. A három nap alatt számtalan programon vesznek majd részt, több helyszínt is megismerhetnek. Eljutunk majd Szklabonyára, a füleki várba, Alsósztregovára, Somoskőre, Kokava-Líniába, Zólyom várába, Selmecbányára, Besztercebányára, Rimaszombatra, ahol megismerkedünk a helyi iskola tanulóival, Betlérre és Kassára. Olyan híres személyekről emlékeznek majd meg, mint Mikszáth Kálmán, Balassi Bálint, Petőfi Sándor, Kazinczy Ferenc, Jókai Mór, Madách Imre és Márai Sándor.
A kirándulás során feladatlapokat oldanak meg. Mindenkinek lesz előre feldolgozott témája is, amit a többieknek elmond majd.
A tanulmányi kirándulást majd megelőzi projectnap és előkészítő tanóra. Ezzel ráhangolódnak diákjaink a kirándulás témájára, érdeklődésüket felkeltjük. Plakátokat, PPT előadásokat készítünk, és ezeket megosztjuk iskolánk tanulóival.

A Határtalanul program keretében iskolánk az idei tanévben is sikeresen pályázott. 2016. május 30.-2016. június 1. között a hetedik évfolyamos diákjaink, 32 fő 3 tanár kíséretében, háromnapos tanulmányi kiránduláson vehetnek részt Szlovákiában a Felvidéken...

Bővebben...

<< Első < Előző 1 2 Következő > Utolsó >>

Oldal 1 / 2
ÚMTF logó NFÜ logó Nyugat-Dunántúl - A kezdeményezések régiója

Projekt neve: ÚMFT Egyenlő esélyű hozzáférés a közszolgáltatásokhoz (Akadálymentesítés)
Pályázat azonosító: NYDOP-2009-5.1.1/C-09-0017
Projekt leírása : Közszolgáltatásokhoz történő egyenlő esélyű hozzáférés megteremtése a nyúli Pilinszky János Általános Iskolában
A projektet támogatta az Európai Unió és a Magyar Köztársaság.

December 2018
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Menza

Aktuális étrend DECEMBER hónapban.

UNIÓS PÁLYÁZAT TÁMOP 3.1.5.

Pedagógusképzés a nyúli Pilinszky János Általános Iskolában Azonosítószám: TÁMOP- 3.1.5.-09/A/2-2010-0432